2005 літо (26) – Спеціяльне число, присвячене неігровому кінематографу

Документальне – кіно, телебачення, життя. «Кілька історій, не залежних від жанру, з історії неігрового кіна України, не залежної від українського кіна» – Зінаїда Фурманова. «Історія документа чи документ ілюзії» – Сергій Лозниця. Творчий аналіз фільму Ігоря Стрембіцького «Подорожні», вдостоєного «Золотої пальми» Каннського фестивалю. Сценарій «Людини з кіноапаратом» Дзиґи Вертова. «П’ять перепон» Ларса фон Трира. Дилогія Олександра Роднянського «Прощавай, СРСР». Фототворчість кінооператора Володимира Кокуренчука. Дві фестивальні дискусії – «Документальний кінематограф: національна самоідентифікація, інтеґрація до європейського контексту» й «Документальні проєкти. Питання фінансування та дистриб’юція».

Ретроспективне коло – «Моана» Роберта Дж. Флаерті, «Берлін. Симфонія великого міста». Вальтера Рутмана, «Людина з кіноапаратом» Дзиґи Вертова, «Ніч і туман» Алена Рене, «Любовні побаження» П’єра Паола Пазоліні, «Без сонця» Кріса Маркера, «Вищий суд» Герца Франка, «Історія вітру» Йоренса Івенса й Марселін Лордіан, «Календар» Атома Еґояна, «Все може трапитися» Марцеля Лозінського, «Повинність» Алєксандра Сокурова, «Підбиральники та підбиральниця» Аньєс Варда, «Дитячий садок» Віктора Косаковського.

Кінорозмови – Валентина Руденко, Абрам Клецкінс, Олександр Коваль, Сергій Буковський, Герц Франк, Віталій Манський, Клод Нурідзані й Марі Перен, Сергій Лозниця, Юрій Терещенко, Віктор Дашук.

KINO-KOЛО

Часопис, що виходив із такою назвою 1997 – 2008 років