2003 весна (17)

Прем’єра журнального розділу «KINO-KOЛОальбом» – ВУФКУ (Всеукраїнське фотокіноуправління) як звитяга; плакати до фільмів ВУФКУ. Про анімаційну стрічку Степана Коваля «Йшов трамвай №9», що отримав «Срібного ведмедя» Берлінале. Кінорежисер Юрій Терещенко – «Песимістично ставлюся до українського кіномайбутнього». Аналіз кінокартин «Молитва за гетьмана Мазепу» Юрія Іллєнка, «На краєчку світу» Алли Пасікової, «Любов небесна» й «Вічний хрест» Юрія Терещенка. Продюсерка Світлана Зінов’єва про фільми власної кіностудії Inspiration films. Сергій Саржевський про творчість канадського режисера українського походження Івана Паскевича – «Повстанці внутрішньої Вкраїни на кресах етноавтаназії». Аналіз Берлінського міжнародного кінофестивалю – Алік Шпилюк та Володимир Войтенко. Сергій Тримбач – «Довженко і західна цивілізація, або «Прощавай, Америко».

Дев’ята  «KINO-KOЛОгазета». П’яті «KINO-KOЛОсюжети». Вони включають першу частину спогадів першого директора Одеської кіностудії/кінофабрики Михайла Капчинського «Біля Чорного моря». Також аналіз Олегом Бурячківським кінематографічних компонент творчости й життя поета Василя Стуса, а ще полеміку Сергія Тримбача з кінознавцем Олександром Рутковським через зловживання останнього необґрунтованим політиканством.

KINO-KOЛО

Часопис, що виходив із такою назвою 1997 – 2008 років